Alltid åpen Trykk her for å fylle ut kontaktskjema
Melding sendt
Vi vil besvare din henvendelse så raskt som mulig, innen 24 timer.
Kontaktskjema
Fyll ut kontaktskjema og vi vil besvare din henvendelse innen 24 timer.
Velg kategori
Ofte stilte spørsmål
Hva er inkludert i fastprisen?
Alle jobber som bestilles av oss har fastpris med alt inkludert. Elektromateriell, arbeidstid, dokumentasjon, kjøring, moms og vår egen SpotOnGaranti. Du kan derfor være trygg på at du ikke får noen overraskelser når du skal betale. Fastpris er fastpris
Hvordan betaler jeg?
Når jobben er utført så vil du motta SMS om at du evaluere opplevelsen og betale. Du sendes til betaling via Klarna ved å trykke på linken. Vi benytter Klarna og kortbetaling for å gjøre det enkelt for deg.
Hva skjer om jeg svarer feil under bestilling?
Om du ønsker å endre din bestilling så kan du kontakte oss her. Vi kan også gjøre endringer når elektrikere kommer på besøk. Endringer kan resulterer i økt eller redusert pris men du vil umiddelbart bli informert om eventuelle prisendringer.
Kan jeg endre bestillingen min?
Om du ønsker å endre din bestilling så kan du kontakte oss her. Endringer kan resulterer i økt eller redusert pris men du vil umiddelbart bli informert om eventuelle prisendringer.
Kan jeg endre tidspunkt for installasjon?
Om du ønsker å endre tidspunkt for din installasjon så kan du kontakte oss her. Du kan senest endre tidspunkt for installasjon 2 dager før jobben skal utføres.
Kan jeg avbryte min bestilling?
Ved avbestilling må det gis skriftlig beskjed senest 24 timer før installasjonen. I tilfeller der du har glemt å avbestille eller ikke er hjemme ved tidspunkt for installasjon vil det faktureres et gebyr på kr 1000 ink mva for å dekke påløpte kostnader for montør.
Må jeg logge inn for å bestille?
Du trenger ikke logge inn for å bestille av oss. Når du har gjort en bestilling så vil du få en egen “min side” du kan logge inn på for å se en oversikt over dine bestillinger og status på disse.
Kan jeg velge elektriker?
Vi håndplukker en kvalifisert elektriker for deg basert på arbeidet som skal utføres, valgt tidspunkt og adressen hvor jobben skal gjøres. Vi gjør jobben med å velge elektriker så du slipper på bruke tid på det og kan være trygg på at du får besøk av en dyktig fagperson. Alle våre elektrikere holdes til høye krav og evalueres kontinuerlig av både våre kunder og oss selv.
Hva om jeg ønsker samme type jobb gjort i flere rom?
Hvis du for eksempel ønsker ny stikkontakt i både stue og kjøkken så må du legge til en ny jobb per rom i handlekurven. Dette lønner seg også da du får kr 500 i rabatt for hver nye jobb som legges i handlekurven etter det første.
Hva om jeg ikke finner det jeg er ute etter?
I tillegg til digital bestilling av et utvalg jobber så tilbyr vi også gratis videobefaring. Vi vil utvide tilbudet vårt over tid men hvis du ikke finner det du er ute etter så anbefaler vi å bestille befaring og så lager vi et skreddersydd tilbud til deg.
Kan jeg flytte stikkontakter jeg allerede har?
Vi tilbyr ikke en egen jobb for flytting av stikkontakt foreløpig, men du kan bestille jobben som heter ny stikkontakt og så vise elektrikeren hvilken du ønsker å flytte når han kommer på besøk.
Gjennomfører dere feilsøking?
Vi gjør dessverre ikke feilsøking da alt vi tilbyr i SpotOn har fastpris og tidsbruk ved feilsøking er vanskelig å avdekke på forhånd.
Kan jeg kjøpe elektromateriell selv?
Vi tilbyr kun jobber som “ferdigpakker” med fastpris og dette inkluderer elektromateriell. Om du allerede har kjøpt noe selv så kan du helt sikkert levere dette tilbake til utsalgssted og så bestille av oss. Med SpotOn får du fastpris på hele jobben inkludert elektromateriell, montering, dokumentasjon, kjøring, moms og vår helt egen SpotOnGaranti!
Kan jeg velge annet elektromateriell enn det som er inkludert?
Jobbene vi tilbyr fungerer som “ferdigpakker” og disse har et utvalg av elektromateriell du kan velge mellom. Men vi kan lage et skreddersydd tilbud til deg om du bestiller videobefaring. Du kan velge et tidspunkt for befaring som passer deg ved å trykke her.
Vi tar ansvar for hele jobben inkludert elektromateriell og arbeidet som utføres. Om feil mot formodning skulle oppstå kan du kontakte oss her og så følger vi opp og ordner opp. Vi er med deg hele veien.
Hva om resultatet ikke ble som avtalt?
Når jobben er utført vil du motta en SMS om at du kan evaluere og betale. Første spørsmål i evalueringen er; “Ble resultatet som avtalt?”. Hvis du svarer nei på dette så vil du bli kontaktet av en SpotOn-saksbehandler som vil ordne opp helt kostnadsfritt. Du betaler ikke før resultatet er som avtalt.
Når får jeg dokumentasjon?
Dokumentasjon vil bli tilsendt på mail eller lastet opp på boligmappa.no når jobben er utført og betalt. Hvis du ikke har mottatt dokumentasjon ta kontakt og så fikser vi det.
Hvem står bak SpotOn?
Tjenesten leveres av Elektroimportøren AS som er en grossist av elektromateriell med 25 års erfaring i bransjen. Elektroimportøren har over 20 varehus rundt i Norge og står for alt av elektromateriell som benyttes. Selskapet har også gjennom 25 år opparbeidet et bredt nettverk av lokale, pålitelige elektrikere.